Minden ami érdekel -Biri Kornél-blogja

Ami a múlt, a jelen, és jövő. Történelem, politika, és segítség.

Fotóm
Név:
Lakhely: Budapest-XVIII.ker., Pest, Hungary

2011. augusztus 19., péntek

MÉF Magyar Érme Forgalmazó (korrekt ?) honlapja

Ide a főcimre kattintva kissé félrevezető Magyar Pénz Krónikája .999 finomságú az eddig kiadott összes, és a certiken is ez áll. Ellenben az oldalon 333/1000.

Kérdem Én. Mi van? Talán nem csak nekem van ebből gyűjteményem, hanem a hírtől mások is rosszul lesznek?

Miért? Évek óta a kiadott MÉF Certifikáton .999 érme finomság szerepel ez 999/1000 tehát színtiszta ezüstnek nevezzük.Az érmékből érménként 2004db PP azaz Proof érmét vertek.

Mi történt? Mivel reklamáltam, hogy eddig be voltam csapva, vagy majd most?
Természetesen nem voltunk becsapva, hanem küldtek egy levelet amiben megírták mi is van valójában.

A honlapjukon a teljes félrevezetést nem módosítják! Én is az internet módszeréhez folyamodom!

Mert nem alkalmazott vagyok, engem érdekel az, hogy ne érjen minket kár.

ÍM A LEVÉL!

Tisztelt Biri Kornél!



Köszönettel vettük érdeklődését. Kérdésére az alábbiakban válaszolunk. A nemesfém éremsorozatok esetében 2011. június 1-től a nemesfém alapanyag finomsága Ag 333- ra változott, és a tanúsítványon az Ag 333 finomság szerepel. Az Ag 999-es tanúsítványok kizárólag a 2011.06.01 előtt elküldött érmekhez lettek kiállítva, melyek finomsága Ag 999.

További kérdése észrevétele esetén kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.


MÉF Magyar Érme Forgalmazó



Egy lényeges momentum még!! Tehát a régi .999-es érmében nincs beleütve (sajnos) a tisztasága, de az újba beleütik majd a .333-as finomságát.

Mit is szóljak ehhez még hozzá? Talán hogy SZEBB JÖVŐT!!!!
- Még annyit, ha ilyen érméd van eladó, érdekel: 06309701011 Kornél

Címkék: , , , , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal